میزان زیرنویس ترجمه شده

دوباره سلام

بلاخره کار ترجمه و ویرایش زیرنویس فیلم دبیرستان خصوصی باکالیا تموم شد

تا دقایقی دیگه زیرنویس رو توی سایت میزارم

با تشکر

مهسا

دان...لود زیرنویس فارسی سریال ژاپنی بو.س.ه شیطنت امیزدر توکیو

زیرنویس فارسی قسمت هفتم اضافه شد


اطلاعات:

نام:بو.س.ه شیطنت امیز در توکیو/ イタズラなKiss~Love in TOKYO /Itazura na Kiss-Love in Tokyo

ژانر:کمدی/عاشقانه

محصول کشور:ژاپن

شبکه ی پخش: Fuji TV

زمان شروع سریال:9فروردین 1392

روز پخش:جمعه ها ساعت 12 شب به وقت ژاپن


توجه:زیرنویس فارسی در حال ترجمه


لینک های دان...لود زیرنویس در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

میزان زیرنویس ترجمه شده

سلام  دوستای گلم

روزتون بخیر

زیرنویس فیلم دبیرستان خوصی باکالیا رو فقط صد خطش مونده تا ترجمه شهبعد از اون هم باید ویرایشش کنم

فکر کنم امروز فردا زیرنویس رو بزارمش

زودی فیلم رو دان..لود کنید تا زیرنویس اومدش زودی ببینیدش

فیلمش خیلی جالبه اون طوری هم که حدس مزنم امکانش وجود داره که بخوان براش فصل دوم بسازن

باتشکر

مهسا

سلام

سلام دوستای گلم خوب هستید؟

خیلی وقت بود اینجوری پست نذاشته بودم!

اول از همه برد ایران در برابر کره و رفتن به جام جهانی 2014 رو بهتون تبریک میگم...(ما میتونیم)

بعدشم اینکه زیرنویس فارسی فیلم دبیرستان خصوصی باکالیا از 900 خطش حدود 400 خطشو ترجمه کردم تا اخر هفته زیرنویسو کامل میکنم و توی سایت میزارمش ...

بعد از اون هم ان شاء الله زیرنویس سریال مرد پولدار و زن فقیر رو تموم میکنم

خلاصه ی سریال هایی هم که نصفه موندن رو هم تمومشون میکنم

منتظر نظرات و پیشنهاداتتون هستم

باتشکر

مهسا

سلام

سلام دوستای گلم خوب هستید؟

با تشکر از الهام جون زیرنویس فارسی قسمت ششم سریال ژاپنی ب.و.س.ه بازیگوشانه(ع.ش.ق در توکیو) اضافه شد.

سریال دکتر جین رو هم همونطوری که قولش رو داده بودم از سرور مدیافایر لینک هاشو گذاشتم...

تا فردا(شاید هم تا بعد از ظهر)لینک های سریال در حال پخش اژانس همسریابی و زیرنویس فارسی سریال دکتر جین رو میزارم

موفق باشید

مهسا

سلام

سلام دوستای گلم خوب هستید؟

بلاخره به روز رسانی تموم شد و به پروفایلم دسترسی دارم

به زودی سریال کره ای دکتر جین از سرورو مدیافایر رو براتون میزارم منتظر باشید

امیدوارم موفق باشین

مهسا

جواب نظرات

سلام خوب هستید؟

به خاطر به روز رسانی سایت بلاگ اسکای از فردا تا پنج شنبه ما دسترسی به سیستم مدیریت وبلاگ نداریم و متاسفانه نمیتونیم جواب نظراتتون رو بدیم ..شما نظراتتون رو بزارین تا سایت باز بشه منم براتون جوابشو میزارم

حالا جواب نظرات یکی از دوستان رو میدم ببخشید دیر شد(راستیتش پیامش به صورت خصوصی بود و نمیشد اونجا جواب نظرشو داد و باید ایمیل میزدم براش که حس ایمیل زدن نبودشبه خاطر همین جوابشو همینجا میدم)

سوال gholam77

 

سلام دادا:

دادا سریالهای خوب رو به من میگی چیه مثلا(دبیرستان باکالیا-100روز با اقای حقه باز  رزمی باشه مثل جومونگ -افسانه شجاعان ) تو این مایه ها چون تنوع سریال زیاده ازتون کمک گرفتم

            تشکر


جواب این دوست عزیز:

سلام غلام جان (یه سوال؟! الان دادا یعنی داداش؟من دخترم ها!)

ببین غلام جان از بین سریال هایی که دیدی من فقط دبیرستان خصوصی باکالیا و جومونگ رو دیدم(یکیش که خودم مترجمش بودم اونی کی رو هم که تلویزیون گذاشته بود) از بین سریال های رزمی که دیدم پیشنهادم به شما سریال های ماسک عروس و شکاچی برده  و ایریس هستش

سریال ماسک عروس که ته هیجانه و واقعا برای هر قسمتش ادم هیجان داره

سریال شکارچی برده هم یکم رزمی توش هستش ولی بیشتر توش هیجانه

سریال ایریس هم که همه چی تمومه

شما میتونید یک سریال رو از روی موضوع انتخاب کنید بعدش یک قسمتشو دان..لود کنید اگر ازش خوشتون اومد ادامه اش رو هم دان..لود کنید و ببینید و اگر خوشتون نیومد بقیه اش رو نبینید

راستی بهتره پیام رو به صورت معمولی بزاری تا همون جا برات جوابشو بزارم

موفق باشید

دانلود سریال Cheongdamdong Alice –کامل

.:سریال کمدی و عاشقانه بسیار زیبای Cheongdamdong Alice.: 

.: با دو کیفیت ۳۶۰ و ۷۲۰ پیکسل :.





                               
eb05saqepgp2ao6cb52i.jpg
اطلاعات

عنوان :  Cheongdamdong Alice | Cheongdamdong Aeliseu

ژانر : کمدی – عاشقانه

تعداد قسمتها : ۱۶

شبکه ی پخش : SBS

تاریخ پخش : ۲۰۱۲

اطلاعات بیشتر : Asianwiki | MyDramaList

خلاصه ی داستان

” هان سِکیونگ ” طراح جوان خیلی با استعدادی هست که همه جوره مثبت فکرمیکنه ، تو مسابقه های طراحی زیادی شرکت میکنه و بالاخره یه روزی موفق میشه که وارد یه شرکت تولید لباس بشه . اما ، همه کاری تو اون شرکت بهش میدن بجز طراحیِ لباس . . . از قضای روزگار زن رئیس کُل شرکت که همکلاسی دوران دبیرستانِ ” هان سکیونگ ” بوده و درسش هم تعریف چندانی نداشته ، همَش اونو مورد تمسخر و تحقیر قرار میده ، همینطور میگذره تا اینکه ” هان سکیونگ ” با ” چا سونگجو ” که رئیس یه فروشگاه برندِ خیلی معروف توی محله ی ” چوندامدونگ ” هست ، آشنا میشه و از اونجاست که ” چا سونگجو ” زندگیِ ” هان سکیونگ ” رو  اساسا تغییر میده و از حسابی زندگی دیگه ای براش میسازه . . . . 

ادامه مطلب ...

بیوگرافی لی مین هو(lee min hoo)

سلام امروز میخوام بیوگرافی بازیگر مورد علاقه کره ایم رو براتون بزارم

برین ادامه مطالب تا بیوگرافی و بقیه عکس هارو ببینید. 


ادامه مطلب ...

قسمت پنجم داستان نیمه ی گمشده ی من(قسمت آخر)

خوب برین ادامه مطالب: 

 

                                                          

ادامه مطلب ...