سلام

سلام دوستای گلم خوب هستید؟

خیلی وقت بود اینجوری پست نذاشته بودم!

اول از همه برد ایران در برابر کره و رفتن به جام جهانی 2014 رو بهتون تبریک میگم...(ما میتونیم)

بعدشم اینکه زیرنویس فارسی فیلم دبیرستان خصوصی باکالیا از 900 خطش حدود 400 خطشو ترجمه کردم تا اخر هفته زیرنویسو کامل میکنم و توی سایت میزارمش ...

بعد از اون هم ان شاء الله زیرنویس سریال مرد پولدار و زن فقیر رو تموم میکنم

خلاصه ی سریال هایی هم که نصفه موندن رو هم تمومشون میکنم

منتظر نظرات و پیشنهاداتتون هستم

باتشکر

مهسا

نظرات 1 + ارسال نظر
eli چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام مهسا جووووونم
منم تبریییییییییییییییک
راستی زیرنویس قسمت 7 رو گذاشتم،ولی انقدر خنگول بازی دراوردم نتونستم بیارمش صفحه اولللللل ...رومم نشد به تو بگم...
قسمت هشتم پنج شنبه یا جمعه میذارم..
--
راستی من فیلم دبیرستانو دانلود کردم سریالشم قبلا دیدم کارت خیلی درسته بی صبرانه منتظر زیرنویس فیلمم که بشینم ببینم،خسته هم نباشی..

سلام عزیزم یادداشت های چرکنویس رو ببین جوابتو دادم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد