اطلاعیه های سایت (پست ثابت)



اخبار سایت


www.koreadrama3.tk



!امیدواریم از بودن در اینجا لذت ببرید...منتظر نظرات شما هستیم



http://s2.picofile.com/file/7826459030/Untitled_3.gif



 http://s4.picofile.com/file/7802485799/fil_koeA.gif http://s4.picofile.com/file/7802486127/seriales.gif http://s4.picofile.com/file/7826458602/ost.gif














کلیه ی لینک های سایت اپدیت شدن و از حالت وان لینک شده خارج شدن
حالا با خیال راحت سریالهای درخواستیتون رو دان..لود کنید
فقط یه نکته بگم که بعضی از سریال هارو وقتشو نداشتم توی جدول لینک هاشو بزارم و همینجوری لینک هاشو گذاشتم برای همین باید لینک مورد نظرتونو کپی کنید و توی مرورگرتون پیست کنید تا به صفحه ی دان..لود بره و با کلیک کردن روی لینک به صفحه ی دان..لود هدایت نمیشید....









نظرات 17 + ارسال نظر
مانا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

ممنون از سرعت عملتون
میخواستم خواهش کنم سریال کره ای Nine: 9 Times Time Travel رو هم جزو لیست سریالای جدیدتون قرار بدید

خواهش میکنم عزیزم:)
چشم گلم اونم لینک هاشو زودی تو سایت میزارم:)

مانا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

ببخشید این چند وقت من کلی درخواست داشتم قول میدم تا چند وقت چیزی نخوام بازم ممنون

s پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام کی ادامه زیرنویس سریال مرد پولدار زن فقیرو تو سایت میذارید ؟ واقعا منتظردیدن ادامه سریال با زیرنویس شما هستم

سلام دوست گلم ان شاء الله زودی چند قسمت اخرشو ترجمه میکنم و در اختیارتون میزارم:)

s پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

مرسی من کل سریالو دانلود کردم
راستی یه نسخه sp هم داره که من از جای دیگه دانلود کردم
اگه اون رو هم اضافه کنید + زیرنویسش عالی میشه
اینم لینکش
http://www.mediumquality.org/2013/04/rich-man-poor-woman-in-new-york-sp-2013.html

خواهش میکنم چشم حتما اسپشالش هم ترجمه میشه:)
ممنون از خبر عزیزم:)

رزیتا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

عزیزم نمیتونی این فیلم و ترجمه اش کنین ممنون

خانمی 1400 تا خطه!فرصتشو ندارم متاسفانه :(

Hyuna یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ http://k-pop-s2day.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــــم...

سلام گلم کارت عالیه من عاشق گروه اینفینیت هم شدیدا:)
متاسفانه قسمت نظرات وبلاگت کدش بالا نمیاد نمیتونم نظر بزارم:(

katana سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://katana.ir

سلام
از اینکه لینک های سایت کلا غیرقابل دسترس شده واقعا متاسفم . فکر نکنم وان لینک دوباره برگرده اما دعا میکنم برگرده . متاسفانه وان لینک از لحاظ جذب تبلیغ دهنده ضعیف عمل کرد و امیدی بهش نداشتم یه چندبار هم تصمیم گرفتم بهتون بگم اما گفتم به دردسرش نمیارزه که کل لینک ها رو به سرویس دیگه ای متصل کنید
اما اگه دیدید نهایتا تا مدتی دیگه درست نشد بهتره لینک ها رو تغییر بدید و از وان لینک فعلا دل بکنید چون روی بازدید کننده هاتون تاثیر منفی میذاره .
اون عکس که گذاشتین برای جذب آگهی دهنده کار نمیکنه ها ! بهتره یه لینک بهش متصل کنید تا شاید کسی بخواد اینجا تبلیغ بذاره و کمی کمک باشه برای بهتر شدن قضایا
موفق باشید

واقعا بنظر شما لینک های وان لینک پر؟وای حیف اون ده تومنی که توی سایت موندش و نکشیدمش:(
نه بابا دیگه توی این سایت های تبلیغاتی نمیزارمشون:)لینک ها رو صاف و ساده میزارم توی سایت:)
تبلیغاتم فکر نمیکنم کسی تبلیغشو بزاره توی این سایت!چون بازدید واقعا اونقدری نیستش که کسی تبلیغشو بسپره به سایت ما!
خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی شما:)
شما هم همینطور موفق و موید باشید:)

سیدهاشم چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.c100o13yar.blogfa.com

هشیار باشید !!!
دشمنان دین شما را هدف قرار داده اند.به عبارات زیر دقت کنید:

طرف «جواده»: یعنی خیلی تابلو و بی درک و شعوره.
در حالی که جواد از القاب امام محمد نقی(ع) می باشد.

یه روز «غضنفر»...: کنایه از افراد ساده لوح
در حالی که غضنفر از القاب امام علی (ع) می باشد.

کوچه «علی» چپ: کنایه از گمراه نمودن .
در حالی که علی(ع) نام امام اول شیعیان می باشد.

و ...

آیا فکر کرده اید که این عبارات مستهجن فقط و فقط دین اسلام و اولیای الهی را هدف قرار داده تا از شان و مقام آنها در نزد اذهان بکاهد ؟
کمی فکر کنیم !!

---------------------
با دانلودی پاوری با عنوان امام زمان به روزم
خوشحال می شم تشریف بیارید[گل]

خیلی ممنون از اطلاع رسانی:)

الکساندرا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ http://ukiss-eli.blog.ir

سلام وب خوبی داری به منم سر بزن

سلام گلم ممنونم به روی چشم:)

مانا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام اگه ممکنه سریال Who Are You رو برای دانلود بذارید ممنون

سلام گلم دیگه سریال جدیدی توی سایت اضافه نمیشه و فقط سریال هایی که نصفه هستن تمومشون میکنم:)

مانا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

akhe chera ?

دیگه فرصت نمیکنم سریال بزارم گلم:(

کیمیا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام.خسته نباشی

میشه دانلود سریال رسوایی سونگ کیون کوان رو بزاری؟
من هرچی گشتم نبود...

بعد اگه هم تونستی سریاله خانه کاملم بزاری ممنون میشم

سلام گلم ....فعلا نمیتونم سایتو اپ کنم لطفا یه جای دیگه درخواست بده برات بزارن

نانا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ http://go2-korea.blogfa.om

slm azizam
webet alioyee chra edame nmidi ???
zir nevis filmaei k hast ro mizari ?????
mishe filmaei k
Haruma Miura
bazi mikone o to webet hast ro beehm bgi ???

سلام گلم ممنونم فعلا وقت نمیکنم آژش کنم ان شاء الله تابستون به تابستون آپ میشهزیرنویس هارو هم همون تابستون میزارم
یه سرچ تو گوگل و سایت بزن اگر چیزی باشه پیداش میکنی

هورام پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام ممنون از تمامی خدمات خوبتون می خواستم بگم میشه زیرنویس سریال ژاپنی آسمان عشق و سریال معلم کامن و واسم بزارین ممنووووووووووووووووووووووووووووون

سلام خواهش میکنمفعلا بزارید سریال هایی که نصفه ترجمه شده رو تمومشون کنم بعدش برم سراغ یه سریال دیگه که ترجمه اش کنم

چینگو دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام دوست خوبم
اومدم ازت دعوت کنم که مطالب خوبت رو تو انجمن ما هم آپدیت کنی و انجمنتو اونجا معرفی و کنی و مطالبت و با مخاطبین بیشتری به اشتراک بذاری
http://forum.korean-dream.ir/thread18035.html
منتظر حضور گرمت هستیم

سلام گلم من خیلی وقته عضو این انجمنم چند بار هم این سریالو گذاشتم اونجا ولی خب هر سری یه ایراد ازش گرفتن و گفتش قالبش بده و عکسو اینجا آپ کن و....بعد یه مدت هم تاپیک رو کلا حذف کردن به خاطر همین دیگه بی خیال این انجمن شدم!و بیشتر اطلاعات ازش میگیرم تا اینکه چیزی توش بزارم!
هر کسی تونستش میتونه مطالب اینجا رو اونجا هم بزاره و من مشکلی ندارم فقط اینکه ذکر منبع و اسم مترجم ها فراموش نشه!

سوری سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام خدمت دوستای خوب دیگه انجا رو بستین دیگه ابدیت نمیشه چون تغریبا تنها جایی بودین که سریال ژاپنی رو بازیرنویس گذاشتین اگه دیگه نمیاین میشه یک جا رو برای سریاهای ژاپنی بازیرنویس معرفی کنید ممنون.

سلام گلم
تا تابستون این سایت اپدیت نمیشه ان شاء الله تابستون دوباره شروع به فعالیت میکنیم...
ادرس سایت خاصی هم نمیدونم چون تمام منابعم حذف شده میتونی توی اینترنت سرچ کنی و ببینی چه سایت هایی سریال ژاپنی دارن

ساناز جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام میشه فیلم doremifasolasido رو بزارین؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد