دان...لود زیرنویس فارسی سریال ژاپنی بو.س.ه شیطنت امیزدر توکیو

زیرنویس فارسی قسمت هفتم اضافه شد


اطلاعات:

نام:بو.س.ه شیطنت امیز در توکیو/ イタズラなKiss~Love in TOKYO /Itazura na Kiss-Love in Tokyo

ژانر:کمدی/عاشقانه

محصول کشور:ژاپن

شبکه ی پخش: Fuji TV

زمان شروع سریال:9فروردین 1392

روز پخش:جمعه ها ساعت 12 شب به وقت ژاپن


توجه:زیرنویس فارسی در حال ترجمه


لینک های دان...لود زیرنویس در ادامه مطلب


زیرنویس قسمت 7 اضافه شد
توجه:زیرنویس قسمت 8 رو هم تا آخر  هفته میذارم


لینک های دان...لود زیرنویس


مدیا فایر | پیکو فایل
قسمت 01|قسمت 01

قسمت 02|قسمت 02
قسمت 03|قسمت 03
قسمت 04|قسمت 04
قسمت 05|قسمت 05
قسمت 06|قسمت 06
قسمت 07|قسمت 07
قسمت 08|قسمت 08
قسمت 09|قسمت 09
قسمت10|قسمت 10
قسمت 11|قسمت 11
قسمت 12|قسمت 12
قسمت 13|قسمت 13
قسمت 14|قسمت 14
قسمت 15|قسمت 15
قسمت 16 | قسمت 16

امیدوارم از دیدن سریال با زیرنویس فارسی لذت ببرید

کپی فقط و فقط با ذکر منبع مجازه

نظرات 11 + ارسال نظر
pariya دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

merci azizam ke zahmat mikeshi subesho mizari ,be nazaram in serial japonish az koreyish behtare,in avalin seriale japoniye ke mibinam,bazam merci

خواهش میکنم گلم الهام جون تمام زحمت هارو میکشه...
نمیدونم کره ایش چجوریه ولی خب ژاپنیش واقعا قشنگه و کل خانواده داریم سریالشو میبینم...
خوشحالم اولین سریال ژاپنیتو داری باما تجربه میکنی...
بازم خواهش میکنم

rain 01 شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام الهام جوووووووووووووون
ممنون از ترجمه خوبت

pariya چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

salam dige edamasho sub nemikonin?

سلام این کارو الهام جان ترجمه میکردن فعلا خبری ازش ندارم!ان شاء الله هر وقت که تونستن ادامه اش رو ساب میکنن:)

رزیتا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام گلم ایا ادامه اش ساب میشه یا اصلا دیگه ساب نمیکنید

سلام رزیتا جان فعلا خبری از الهام جان ندارم:(فکر کنم بعد از ماه رمضون ادامه اش بده:)شما نگران نباشید اگر هم الهام جان نتونستش بقیه اش رو ساب کنه خودم ادامه اش میدم;)

رزیتا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ق.ظ

مهسا جونم گفتی خودت ساب میکنی یه لطفی کن ساب کن اخه ما انگلیسیمون زیاد خوب نیست

رزیتا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ق.ظ

مهسا جونم تو رو جون هر کی دوست داری سابش کنین عاشق این سریالم اولین سریال ژراپنی هم هست که میبینم ابجی جونم الان یه ماهه خبری ازتون نیست چرا

ببین گلم فرصت نمیکنم واگرنه خودمم هنوز ادامه اشو ندیدم!گفتم که تابستون ترجمه اش میکنم

هورام چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام مهساجونی تابستونم تموم شد بقیشو ترجمه نمی کنیییییییییییییییییییییییییییییید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا من انگیلیسیم خوبه ولی خب هیچی زبون مادری نمیشه ممنون میشم زیرنویس بزاری

راستی خیلییییییییییییییییییییییییی سایتتونو دوس دارم

سلام هورام جان یکبار گفتم که تابستون ترجمه اش میکنم دیگه!!!
منظورم از تابستون ،تابستون 93 هستش!با زبان اصلی ببینید اتفاق خاصی نمیفته و کاملا قابل درکه....
ممنونم نظر لطفتونه...

هورام پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

اوووووووووووووووووو خب من فک کردم منظورتون 92 هستش اوک خلاصه بازم ممنون

منم مثل شما و خیلی های دیگه درگیر کارهای دانشگاهم و سرم شلوغه و فرصت ترجمه ندارم...
ان شاء الله تابستون ادامه اشو ترجمه میکنم
ممنونم که درک کردید

هورام شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

آره عسیسم می دونم موفق باشی خانومییییییییییییی

باش آجی جون ممنوووووووووووووووووووووون بی صبرانه منتظرم
بازم مرسیییییییییی

ممنونم شما هم موفق باشید
ممنونم
خواهش میکنم

سحر شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام...اگه کره ایشو میدیدی دیگه به ژاپنیش نگاهم نمیکردی...خخخخخخخ

سلام
به صورت تصویری خلاصه اشو خوندم خوشم نیومد ازش!ژاپنیش قابل تحمل تره حداقلش اینه که دختر کره ای کنه نیستش!

leyli سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

لطفا زودتر زیرنویس ها رو بزار ما منتظریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد