دان..لود زیرنویس فارسی سریال مدرسه 2013 با لینک مستقیم

لینک ها از پرشین گیگ اپدیت شدن

اطلاعات

عنوان :  School 2013

ژانر : کمدی – عاشقانه – مدرسه ای

تعداد قسمتها : ۱۶

شبکه ی پخش : KBS2

تاریخ پخش : ۲۰۱۲

اطلاعات بیشتر : Asianwiki | MyDramaList


برای دان...لود زیرنویس فارسی

با دو فرمت وب ساب و اس ار تی به ادامه مطالب برید


لینک های دان...لود زیرنویس فارسی (پرشین گیگ):




[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 04-01|[تصویر:  flower-icon.png]
[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 08-05|[تصویر:  flower-icon.png]

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 12-09|[تصویر:  flower-icon.png]

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت13تا قسمت ویژه|[تصویر:  flower-icon.png]


منبع:انجمن جنرال

کپی فقط با ذکر منبع مجازه




لینک دانلود زیرنویس فارسی با فرمتsrt به صورت یکجا:


[تصویر:  flower-icon.png]دان..لود زیرنویس فارسی کلیه قسمت ها[تصویر:  flower-icon.png]



ترجمه شده در انجمن رویای کره ای


کپی فقط و فقط با ذکر منبع مجازه



نظرات 2 + ارسال نظر
Eli جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام
بابت زیرنویس هماهنگتون ممنووون.
شما در وبلاگتون فقط زیرنویس قرار میدید؟ آخه من الان در وب شما فهمیدم School 2013 یه قسمت ویژه هم داره!
میشه لینک دانلودش رو بگذارید یا سایتی که لینک قسمت ویژشو قرار داده، معرفی کنید؟
ممنون

سلام عزیزم خواهش میکنم
ان شاء الله بعد از امتحاناتم دوباره فعالیتم رو شروع میکنم و لینک دی ال قسمت ویژه این سریالو واستون توی سایت قرار میدم

دل ارام دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ

با سلام مهسا جان
من اینارو دان کردم ولی چطوری باز شود؟
من خود فیلمو دارم ولی بدون زیرنویس میتونی کمکم کنی؟ ممنون

سلام خانمی باید نرم افزار winrar رو دی ال و روی کامپیوترت نصبش کنی بعدش روی فایل زیرنویس ها کلیک راست کنی و گزینه ی extract رو بزنی تا زیرنویس ها از حالت فشرده خارج بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد