ک.ل.ی.پ طنز از سریال عاشقان هیوندائه

لینک  اپدیت شد


این سریالم خیلی سریال جالب و طنزیه ولی زیاد بین طرفدارای سریال های کره ای جا نیفتاده

برای همین گفتم یه تیکه از سریالو که ته خنده است رو براتون آپلو...دش کنم تا ببینید و از دیدنش لذت ببرید

برین ادامه مطالب


توجه:

میتونید برای دان...لود بی دردسر فایل ها اون ها رو لیچ کنید...برای یاد گرفتن طریقه ی لیچ فایل ها و ادرس لیچر میتونید به اینجا مراجعه کنید.



موضوع کلی سریال درباره ی دادستانیه که در میره توی خونه ی خلافکارها تا درباره ی اون ها اطلاعات بدست بیاره و با هویت جعلی میره خونه ی خلافکارا(خب ادم عاقل که نمیگه من پلیسم و اومدم ازتون تحقیق کنم که)ولی در اون بین دچار سانحه میشه و حافظشو از دست میدهحالا برای اینکه اونا قبول کنن که ازشون نگهداری کنن خود اینم باید یکم کار کنه و خرج و مخارجشو بدست بیاره برای همین باید یکم مرتاض بازی دربیاره(آخه بهشون گفته که من بدنسازم)(همون مردان اهنین خودمون رو میگم)

توی این کلیپ هم میخواد یکم کار کنه تا ببینه چقدر بدنش امادگی داره و صحنه های طنزی رو ببار میاره

اینم لینک  دان...لود

|لینک غیر مستقیم(4shared)|


امیدوارم از دیدن کلیپ لذت ببرید

کپی فقط و فقط با ذکر منبع مجازه