دان..لود زیرنویس فارسی سریال ژاپنی مرد پولدار،زن فقیر

زیرنویس فارسی قسمت هفتم اضافه شد


اطلاعات:


نام ها:Rich Man, Poor Woman/リッチマン、プアウーマン/مرد پولدار،زن فقیر

ژانر:عاشقانه،کمدی

تعداد قسمت ها:11

زمان پخش:2012-Jul-09 to 2012-Sep-17

کشور سازنده:ژاپن

ریتینگ سریال:مشاهده

توجه!!!زیرنویس فارسی:(در حال ترجمه)

خلاصه:


این سریال درباره ی دختریه که هر جا کار گیر میاره زودی اخراج میشه یا اینکه خودش از سختی کار انصراف میده و دربه در دنبال کار میگرده که یکدفعه ای با صحبت های یه پسره(هیوگا) که جزو پولدارترین مرد های ژاپن هستن و میلیاردری واسه خودشه انرژی میگیره و میره که توی اون شرکت کار کنه ولی به دلایلی توی همون جلسه اول مدیر شرکت(هیوگا) حالشو میگیره و...

سریال درباره ی عشق یه پسر پولدار با گذشته ای تلخ و یه دختر از سطح متوسط اجتماعی رو نشون میده...یعنی امکان داره که اینا با همدیگه رابطشون خوب شه و بدون توجه به سطح زندگی اجتماعیشون با همدیگه زندگی کنن و زندگی خوشی داشته باشن یا اینکه....


لینک های دان...لود زیرنویس فارسی در ادامه مطالب



لطفا قبل از دان...لود زیرنویس فارسی به نکات زیردقت کنید....


1:این زیرنویس توسط این سایت ترجمه میشه اگر در جایی زیرنویس رو بدون ذکر منبع دیدین ممنون میشم بهم اطلاع بدین

2:مترجم خودم هستم(مهسا)

 3: لینک های خود سریال رو میتونید از اینجا دریافت کنید

 4:اهنگ های سریال رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

 5:برای دریافت زیرنویس انگلیسی این سریال به این صفحه مراجعه کنید.

6:برای دیدن بیوگرافی بازیگران میتونید به این صفحه مراجعه کنید.

7:امیدوارم از دیدن سریال با زیرنویس فارسی لذت ببرید.

 8:کپی فقط و فقط با ذکر منبع مجازه و استفاده مادی از این زیرنویس ممنوعه(میتونید شرایط استفاده از زیرنویس رو ازم بپرسید تا اجازه استفاده مادی از زیرنویس رو بهتون بدم)






.لینک های دان...لود زیرنویس فارسی:
.
.پسورد زیرنویس فارسی قسمت های 1تا5:koreadrama.blogsky.com
پسورد زیرنویس فارسی قسمت 6: koreadrama.tk

[تصویر:  flower-icon.png]|پیکوفایل|[تصویر:  flower-icon.png].

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 01|[تصویر:  flower-icon.png].


[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 02|[تصویر:  flower-icon.png].


[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 03|[تصویر:  flower-icon.png].


[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 04|[تصویر:  flower-icon.png].


[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 05|[تصویر:  flower-icon.png].


[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 06|[تصویر:  flower-icon.png].

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 07|[تصویر:  flower-icon.png].
[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 08|[تصویر:  flower-icon.png].
[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 09|[تصویر:  flower-icon.png].
[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 10|[تصویر:  flower-icon.png].
[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 11|[تصویر:  flower-icon.png].



کپی فقط و فقط با ذکر منبع مجازه

**استفاده ی مادی از زیرنویس بدون هماهنگی با مدیر سایت(مهسا) ممنوعه**


نظرات 11 + ارسال نظر
mehr1391 جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
من سریال رو دانلود کردم
اآن اومدم زیرنویسش رو دانلود کردم و وقتی خواستم باز کنم غیر از قسمت 6 بقیه ی پسورد ها اشتباه بود و فایل رو باز نکرد
ممنون می شم پیگیری کنید.

سلام گلم پسورد قسمت 6 با پسورد قسمت های 1تا 5 فرق داره!توی همونجا نوشتم :)

mehr1391 یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

نه اصلا مشکل قسمت 6 نیست. اتفاقا قسمت 6 رو تونستم باز کنم ولی قسمت 1 تا پنج با پسوردی که نوشتین باز نمی شن.
واقعا کلافه شدم. شنیدم این سریال خیلی قشنگه و یه جورایی فرق می کنه ولی زیرنویسش رو هم می خوام. ممنون می شم که پیگیری کنین.

ببین گلم پسوردش هموناییه که نوشتم:)

mehr1391 یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

نه نه مشکل حل شد
باید یکم اسمش رو کوتاه می کردم.
ممنون از ترجمه

خداروشکر:)حالا میشه بگی پسوردش چی بود همونو بزارم جای پسورد؟

mehr1391 یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

نه نه
پسورد همون بود که نوشته بودین فقط برنامه بهم خطا می داد. وقتی اسمش رو کوتاه کردم مشکل حل شد. پسوردتون مثل کارتون درسته آبجی مهسا.
من مشکل با اسم فایلا زیاد داشتم.
در هر حال ممنون. واقعا زحمت می کشید.
در ضمن برای زیرنویس جدید هم ممنون.

خداروشکر:)فکر کردم پسورد یه چیز دیگه ای بودش عذاب وجدان گرفتم!
خواهش میکنم گلم:)ممنون از انرژی ای که میدیدن;)

هورام چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام خواااااااااااااااااااااااااهش می کنم ادامه زیرنویس فارسیشو بزارین من خیلی دوس دارم بفهمم چ میگن ممنون میشم مرسیییییییییییییییییییییییییییی

ساناز یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام مهسا جان
اگه میتونی زیرنویستو تو این انجن تو بخش سریال های شرقی قرار بده خودت
با منبع
ظاهرا کاربرا دارن دنبالش میگردن
تیم ترجمه هم هست اگه دوست داشتی باهاشون همکاری کنی
http://forum.korean-dream.ir

سلام ساناز جون
من اونجا عضو هستم و چند بار هم خواستم مطالب اینجا رو اونجا هم بزارم ولی خب خیلی گیرهای ازلکی میدن و کلا اعصاب ادم رو میریزن بهم برای همین بی خیال گذاشتن مطالب اینجا توی اون انجمن شدم!!اگر شما خواستین میتونید مطالب اینجا رو اونجا منتقل کنید و من مشکلی ندارم ولی خب ذکر منبع و نام مترجم هارو فراموش نکنید...

mari جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

زیرنویس بقیه قسمتها کی میاد ؟؟انگار خیلی از ترجمه اخرین زیرنویس گذشته !!نکنه بی خیال شدین!!!!!!!!

بی خیال که نشدم خیالتون تخت ولی تابستون وقت خالی پیدا کنم همشو یکباره ترجمه میکنم میزارم تو سایت.....

هانا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ

وایی گلم اگه زیرنویسا srt میبودن بهتر میشد...میشه با این فرمت بزاری...ممنون

mari یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

مرسی فکر کردم بی خیال شدین

خواهش میکنم نه بابا فعلا درگیری های کاری و فکریم زیاده وقتم پره فرصت نمیکنم واگرنه ترجمه کردنو هیچ وقت کنار نمیزارم

راحله یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ http://stayesh92.blogfa.ir

سلام دوست عزیز خسته نباشید پس کی زیرنویس بقیه قسمت ها رو میذارین؟من هنوز منتظر زیرنویس ها هستم. با تشکر از شما وبلاگ خوبی دارین موفق باشین.

سلام گلم فعلا وقت نمیکنم ان شاء الله تابستون ادامه اشو ترجمه میکنم
ممنونم شما هم موفق باشید

متین چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام خسته نباشید .
ببخشید ترجمه ی این سریال رو ادامه نمیدید ؟ خیلی وقته منتظرشم

سلام سلامت باشید
سر امتحانات یونیم که نمیام ترجمه اش کنم که!ان شاء الله بعد از امتحانات میشینم همشو ترجمه میکنم و یکباره میزارمشون توی سایتممنون از انتظار و صبرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد