دان..لود فیلم ژاپنی عشق برای مبتدی ها(Love for Beginners )با لینک مستقیم و زیرنویس انگلیسی


اطلاعات:

نام:عشق برای مبتدی ها/Love for Beginners/Kyo, Koi wo Hajimemasu/ 今日、恋をはじめます

نویسنده:Kanan Minami

کارگردان:Takeshi Furusawa

تاریخ پخش:December 8, 2012

ژانر:عاشقانه/نوجوانانه

محصول کشور:ژاپن

مدت زمان:120 دقیقه

اطلاعات بیشتر:asianwiki

خلاصه:

فیلمه درباره ی دختر و پسر دبیرستانی ای هستش که دختره کارش توی طراحی مو و ارایشگری و از اینجورچیزها خوبه ولی به تیریپ خودش اهمیت نمیده و لباسای از مد افتاده میپوشه و کل مدرسه اینو مسخره میکنن و از اون طرف پسره خیلی شره و از اوناس که همه دوست دارن دوست.پسرشون این باشه و اینم هدفشو برای اذیت کردن دختره رو انتخاب میکنه و این وسط اینا عاشق هم میشن و پسره هم میاد شرط و شروطی رو برای خودشون میزاره....

  لینک های دان..لود از اپلودباز و اپلودبوی در ادامه مطالب


 


لینک  های دان..لود با حجم 800 مگابایت:

|uploadboy|uploadbaz|


اینم برای کسایی که نمیتونن با حجم زیاد یکباره دان..لود کنن پارت بندیش کردم:(لینک های از اپلودباز هستن)

|part1|part2|part3|part4|part5|


لینک با حجم 300 مگابایت از اپلودباز:

|part1|part2|part3|


پسورد کلیه لینک ها:koreadrama


کپی فقط و فقط باذکر منبع و لینک سایت مجازه



نظرات 8 + ارسال نظر
المیرا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

مهسا جان سلام
من یه مشکلی دارم ....
راستش من 5 part رو برای دانلود انتخاب کردم .....
بعد از دانلود فابل 1 و2 بدون Extra باز شد ولی 3 و4 و5 نشد پس من هم Extra رو زدم تبدیل به یه فایل شد که توش دو تا player بود بعد اولی قسمت های 1 و.2 بود دومی هم اصلا play نشد چی کار کنم

ببین گلم درست لینک هارو دان..لود کردی؟فکر کنم قسمت سومشو اشتباه دانلود کردی و پارت سوم اون 300 مگابایتی هرو دانلود کردی متاسفانه...ببین عزیزم همه ی پارت هایی که دانلود کردی باید حدود 200 مگابایت باشن (البته به جز پارت اخر که 18 مگابایته:)) پارت سومشو باید دوباره دانلود کنی(ایندفعه هواست باشه درست دانلودش کنی:)...

امیر سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

یه سوال لینک های دانلود با حجم 800 دو پارته؟ منظورم اینه که هر دو تا رو باید دانلود بکنیم؟ یا اینکه یکی رو باید دانلود کنیم؟ مهسا جان برام توضیح بده.............

ببین امیر جان اونی که 800 مگبایتیه و یک پارته فقط باید یکیشون رو دانلود کنی هم با اپلودباز و هم با اپلودبوی گذاشتم که از هر کدوم که راحت تر بودی از همونا دانلودش کنی...
علاوه بر اونا اومدم 800 مگابایتی هرو چند پارتش کردم که اونو باید همه ی پارتاش رو دانلود کنی و به هم بچسبونیشون اونی که pt1 و pt2 و ... هستش منظورمه...
تازه علاوه بر اونا هم اگر 800 مگابایت برات زیاد بود میتونی از لینک 300 مگابایتیه استفاده کنی که اونم باید تمام پارت هاشو دانلود کنی و بهم بچسبونیشون:)

پارمیس سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://bakaleya.blogfa.com

ممنون عزیز دلم..............
عالی بود :)

خواهش میکنم خانم گلی:)

رضا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام مهسا خانم. بابت لینک‌ها ت خیلی ممنون. کلی دنبال این فیلم بودم.
فقط لینک پارت سه 195 مگابایتی از 5 قسمت پاک شده . میشه دوباره آپلود کنی.
مرسی

سلام رضا جان خواهش میکنم
لینک ها همینایین که اینجا گذاشتم لینک های دیگه ای ازشون ندارم و اونایی که خرابن دیگه خرابن!کاریشون نمیتونم بکنم...لینک های دیگه ای ازشون ندارم که بخوام اپلودشون کنم....

رضا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

الان چک کردم لینک شماره 5 از 5 قسمت هم کار نمی کنه . اگه ممکنه اونو هم دوباره آپلود کنید.
بازم ممنون

نفیسه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام خوبی فیلمه پارت اول و سومش دانلود میشه اما پارت دومش پسورد میخواد چی بنویسم؟

نفیسه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

پارت دوم و سوم 300 مگابایتی مشکل دارن میتونی جایگزین کنی؟ یا یه جا 300 مگابایتو برای دانلود بزاری من نمیتونم فیلمو همینجوری رها کنم خیلی قشنگه خواهش....

مریم یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام میشه زیرنویس فارسیشو هم بزاری؟

سلام گلم این فیلم هنوز زیرنویس فارسی نشده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد