دان...لود زیرنویس فارسی سریال ژاپنی بهشت خون اشام

.


اطلاعات:
نام:بهشت خون اشام/Vampire Heaven/ヴァンパイア・ヘヴン
نویسنده و کارگردان:Natsuki Seta
شبکه ی پخش:tv tokyo
شروع پخش:23 فروردین92
زمان پخش:جمعه ها ساعت 24:52 به وقت ژاپن
کشور سازنده:ژاپن
اطلاعات بیشتر:Asianwiki/d-addicts
خلاصه:
دوستان خوبی به نام ساکوراکو و کوماچی خون آشام زیبایی طولانی هستند.
کوماچی از ساکوراکو که توسط رییس خون آشام ها محکوم شده بود، محافظت کرد. و آن ها به دنیای انسان ها بخاطره شکستن حرمت آیین مذهبی دنیای خون آشام ها تبعید
شدند. در دنیای انسان ها،آن ها با مردی به نام هیاتو مواجه شدند. ساکوراکو
با احساس تپش قلب خودش، عاشق او شد. به هرحال چیزی که یک خون آشام خیلی
دوست دارد داشتن یک شریک (همسر)است و بیشتر هم خواستار خون او است.
ساکوراکو متوجه شد که وقتی موسیقی مینوازد، گرایش مکش خون او بطوره عجیبی
کم میشود.
بنابراین او گیتار میزند و به عشقش فکر میکند. کماچی هم با
نگرانی به او نگاه میکند. اما هیاتو کم کم علاقه اش نسبت به کوماچی بیشتر
میشد...

زیرنویس فارسی قسمت 07 اضافه شد.
لینک های دان...لود در ادامه مطالب

خود سریال با حجم 120 مگابایت رو میتونید از اینجا دان..لود کنید.

لینک های دان...لود زیرنویس فارسی (پیکوفایل):


پسورد:

koreadrama1.blogsky.com


مترجمین:A&M


[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 01|[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 02|[تصویر:  flower-icon.png]

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 03|[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 04|[تصویر:  flower-icon.png]

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 05|[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 06|[تصویر:  flower-icon.png]

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 07|[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 08|[تصویر:  flower-icon.png]

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 09|[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 10|[تصویر:  flower-icon.png]

[تصویر:  flower-icon.png]|قسمت 11|[تصویر:  flower-icon.png]

کپی فقط و فقط با ذکر منبع مجازه

نظرات 3 + ارسال نظر
فرید دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام
سایت http://www.blog.co.uk/ موجوده ( نمی دونم این چند روز چه مشکلی داشت این سایت بسته شده بود ).

پرشین گیگ هم هست . که هم فضای اپلود میده و هم میتونید وبلاگ یا سایت بزنید . اما خوب داخلیه .

این وبلاک سنترهای داخلی یه بدی دارند که فکر کنم وبلاگ ها را حذف می کنند و این مطمئنا دردسر میشه .

سلام مرسی از ادرس
توی پرشین گیگ عضوم ولی خب فقط از فضاش استفاده میکنمتوی وبلاگ سنترهای ایرانی هم بلاگ اسکای از همه بهتره
اره داخلی ها بعد از یه مدت که میبینن وبلاگ فلفلی شده خودشون وبلاگ رو حذف میکنن ولی خب خودم زودی اقدام کردم مطالب وبلاگ قبلیمو برداشتم و اونو حذفش کردمیه راه هم پیدا کردم که اصلا لازم نیست اون همه جون بکنم مطالبو بیارم توی یه وبلاگ دیگهفقط کافی بود وبلاگ قبلی رو ادرسشو عوض میکردمامیدوارم دیگه فلفلی نشه ولی خب اگر فلفلی شد فقط کافیه ادرسشو عوض کنم و همه چی حله

katana سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ق.ظ http://katana.ir

"امیدوارم دیگه فلفلی نشه ولی خب اگر فلفلی شد فقط کافیه ادرسشو عوض کنم و همه چی حله"

خوب راحی یاد گرفتینا
آفرین به هوش و استعداد
اول که اومدم بازم بخاطر سریال دبیرستان خصوصی تشکر کنم و بعدشم برم اون قسمت ویژش پارت 2 و 3 رو دانلود کنم و اگه بشه یه مشت سریال دیگه دانلود کنم اما دیدم اون انتقال دهنده لینک کار نمیکنه و از دسترس خارجه
خدا کنه فردا مشکلش حل بشه و انتقال دهنده لینک اوضاعش بر وفق مراد بشه و بتونم سریال رو دانلود کنم

تشکر ویژه دارم از کاربر اصلی وبلاگ با نام مهسا بخاطر ترجمه بسیار زیباشون برای سریال دبیرستان خصوصی و همینطور کاربری با نام فاطمه که چند قسمتشو مثل اینکه ایشون ترجمه کرده بودن

انصافا کارتون بسیار کم نظیره

و درضمن از اونجایی که تعصب خاصی به بلاگ اسکای دارم ، خوشحالم که میبینم جزو کاربران این سایتین

همین/
فعلا تا بعد/ خوش باشید و خوشحال

خیلی خیلی ممنونم:)براتون توی سایتتون پیغام گذاشتم;)

katana چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ http://katana.ir

این سریال رو شما دیدی ؟ قشنگه ؟ خیلی مشتاقم دانلودش کنم ببینم چه جوریه

البته فک میکنم داستان جالبی باید داشته باشه
کلا از لحجه ژاپنی بیشتر از کره ای ها خوشم میاد مخصوصا که بعضی وقتا اون خنده های نمکیشون جالب تره و درضمن پسرهاشون هم کمی جذاب ترن تا کره ای ها آدمو یاد فیلم های رزمی میندازن

نه ندیدمش!بنظر منم جالبه ولی خب منتظرم زیرنویسش کامل بشه چون فعلا انگاری مترجم ها دست از ترجمه اش کشیدن:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد