سلام

سلام دوستای گلم خوب هستید؟

نماز و روزه هاتون قبول باشه ان شاء الله

از سریال های جدیدی که توی سایت گذاشتم راضی هستین؟

یه چند تا سریال ژاپنی دیگه هم پیدا کردم بنظرم جالب و قشنگن ولی خب متاسفانه لینک هاش سرعتشون برای کاربر های رایگان افتضاحهاگر دقت کرده باشین سه تا لینک وان لینک گذاشتم که هر روز شما هر چقدر که میتونید روشون کلیک کنید تا ارزش حساب بره بالا و بتونم اکانت اپلودباز بگیرم تا سریال هارو اونجا لیچ کنم و بتونید سریال هارو با سرعت بالا دان..لود کنید اما خب متاسفانه از این پیشنهاد استقبال چندانی نشده و فقط 7بار روی اون لینک ها کلیک شده و اگر همینجوری بخواد پیش بره فکر کنم اخرای پاییز بتونم اکانت رو خریداری کنمپس لطفا بیشتر روی اون لینک ها کلیک کنید


فعلا ارزش حساب 7000 هزار تومن هستش


(فقط توجه داشته باشید که حتما باید روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید تا هزینه اش به حسابم اضافه بشه)


کمک به سایت (1)

کمک به سایت (2)

کمک به سایت (3)

سریال مرد پولدار و زن فقیر هم دارم قسمت هشتمشو ترجمه میکنم و به زودی زیرنویسشو توی سایت میزارم


منتظر نظراتتون هستم

مهسا



نظرات 1 + ارسال نظر
ترمه دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ http://shop.hamisheonline.com

سلام
بسیار عالی و جذاب بود مطلب نوشتنت منو یاد یکی از دوستانم میندازه
موفق باشی و همینجور بنویسی

اگر دوست داشتی لینکم کن خبر بده لینکت کنم
به وب سایت منم سری بزن و نظرت رو بگو
با تشکر
ترمه

سلام
خیی ممنونم نظر لطفتونه:)با کمال میل لینکتون کردم شما هم منو با عنوان وبلاگم بلینکید:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد