سلام

سلام دوستای گلم خوب هستید؟

همونطور که دیده باشید دارم تمام سریال ها رو اپدیت میکنم بقیشون هم سعی میکنم زودی اپدیتشون کنم ...

طبق درخواست هی خیلی زیادی که کردید یه چند تایی سریال مدرسه ای پیدا کردم ولی خب فقط یکیشون هستش که لینک هاش سرعتشون خوبه و تنوع لینک داره و کلا اینکه قابل دانلوده و اونو هم سعی میکنم تا شنبه اینا لینکاشو با زیرنویس انگلیسی توی سایت بزارمش....

اگر همکاری کنید و موافق باشید من یه اکانت اپلودباز هم برای اپلود و هم برای دانلود بگیرم و سریال های ژاپنی رو به صورت اختصاصی توی این سایت با لینک مستقیم بزارمالبته از اونجاییکه بودجه ای ندارم(فعلا بی کار و بی عار توی خونه ام)یه چند تا لینک وان لینک شده میزارم که اگر شما روزی هر چند تایی که میتونید روشون کلیک کنید و رد کردن تبلیغ رو بزنید تا هزینه اش به حسابم ریخته بشه اونوقت با همین پولا میتونم اکانت اون سایت ها  رو بخرم وسریال های ژاپنی رو با لینک مستقیم بزارم


فعلا برای شروع سه تا لینک وان لینک شده میزارم :

(فقط توجه داشته باشید که حتما باید روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید تا هزینه اش به حسابم اضافه بشه)


کمک به سایت (1)

کمک به سایت (2)

کمک به سایت (3)


منتظر نظرات و پیشنهاداتتون هستم


فعلا موجودی حساب 6هزار و 600 تومان هستش...

باید ارزش حسابم 17 هزار تومن بشه که هم اکانت اپلود از اپلودباز و هم اکانت دانلودشو بگیرم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد