سلام

سلام دوستای گلم خوب هستید؟

خیلی وقت بود اینجوری پیام نذاشته بودم!همونطوری که میبینید قالب وبلاگ با تشکر از جکی جان تغییر کرده ...

از این به بعد به پست های اولیه ی صفحه ی سایت کاری نداشته باشید و پست ثابت رو بخونید چون هر تغییری که توی سایت داده بشه و قسمت جدید سریالی اضافه بشه توی پست ثابت مینویسم که متوجه بشید...

اگر نظری پیشنهادی درباره ی قالب سایت دارید میتونید توی قسمت نظرات سایت بگید..

ازتون ممنونم که به سایتمون سر میزنید و به خاطر نظراتتون خیلی ازتون ممنونم و باهاشون انرژی میگیرم...

هر نظری که میزارید حداکثر تا فرداش من جوابتون رو میدم و میتونید جوابتون رو بخونید...

فعلا دی وی دی های سریال سه پدر و یک مادر و تو زیبایی و اولین عشق پرنس دستم نیست ولی فردا پس فردا دی وی دی تو زیبایی به دستم میرسه ادامه ی خلاصه اش رو براتون میزارم تا بقیه ی دی وی دی ها به دستم برسه...

زیرنویس قسمت هفتم سریال ژپنی مرد پولدار و زن فقیر رو تقریبا میشه گفت نصف بیشترشو انجام دادم و سعی میکنم زودی توی سایت بزارمش(نمیدونم شما هم با این مشکل روبرو شدین یا نه ولی خب از زیرنویس کردن سریال ها یه مدت زده شده بودم و تازه داره حسم برمیگرده و بهتون قول میدم که این سریالو زودی ترجمه اش رو تموم کنم و یه سریال یا یه برنامه ی دیگه رو برای ترجمه شروع کنم)

تا جاییکه یادمه سریال هایی که درخواست کرده بودید لینک هاشو توی سایت بزارم این سریال ها هستن:

ایریس 2

نه بار سفر زمان

اگر سریال دیگه ای درخواستشو داده بودین و توی این لیست نیستش توی نظرات بگین تا به لیست اضافه اش کنم و لینک هاشو توی سایت بزارم (حافظه که برام نمونده)...

امیدوارم از بودن توی سایت لذت ببرید و منتظر نظراتتون هستیم

با تشکر

مهسا

نظرات 1 + ارسال نظر
Elham شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

مهسای عزیز سلام.....
من الهام یکی از طرفدار های پیجت هستم
جای انتقاد نیست چون که سایتت فوق العاده هست ....
راستش من به تازگی یه وبلاگ درست کردم و ادرسش www.block-b2013.blogfa.com ....
من مطالب جدید از گروه block b میذارم ولی خیلی ناراحتم نه بازدید کننده دارم نه نظر ....
ازت یه خواهشی دارم میشه منو تو سایتت معرفی کنی؟ اگه میشه...چون اولین کارم هست و نیاز به حمایت بیشتر دارم .....
به هر حال ممنونم از سایت خوبت

سلام عزیزم ممنونم نظر لطفته:)
بله که میشه الان لینکت میکنم خانم گلی:)
منم ممنونم که با اینجا سر میزنی:)بازم سر بزنی ها:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد