قسمت سوم داستان با من بمان(تنبیه شدن سونگ مین)

     

خوب دیگه بدوئین برین ادامه مطالب رو بخونین:


این قسمت: 

 

تنبیه شدن سونگ مین  

 

بعد از اون یوری به سونگ مین میگه اشتباه برداشت نکنیا!اما اون اولین باری بود که من از کسی معذرت خواهی کردم و دیگه هم اون تکرار نمیشه و به خاطر معذرت خواهی از تو من 4 ساعت اضافه تر باید تو شیفتم میموندم و اصلا انتظار دیدن دوباره ات رو نداشتم  و فقط منتظر بودم تا تلافی کنم حالا چه بهتر ..............با ماشین اومدی؟ 

سونگ مین:نه؟!برای چی؟ 

یوری:خوب قراره که راننده ات کی بیاد دنبالت؟؟! 

سونگ مین:نمیدونم شاید نیم ساعت دیگه بیادش دنبالم.........چه طور مگه؟میخوای منو برسونی خونه کلک؟ 

 یکدفعه ای یوری لبخند ملیح میزنه ولی بعدش یکدفعه ای نیشش رو میبنده و چتر سونگ مین رو ازش میگیره و میزاره توی ماشین و خودش هم توی ماشین میشینه ........بعدش سونگ مین  نیشش بازه ومیخواد داخل ماشین بشینه که یوری درهارو قفل کرده و به سونگ مین میگه همین جا زیر بارون نیم ساعت بمون تا دل من یکم خنک بشه که سونگ مین تا بیاد عکس العمل نشون بده یوری از جلوش رد میشه و میره و سونگ مین هم هنوز توی حالت هنگ هستش.............از اون طرف توی ماشین یوری کلی به سونگ مین میخنده و میگه حقشه من 4 ساعت تنبیه شدم اون هم نیم ساعت تنبیه بشه......... 

از اون طرف سونگ مین بیچاره زیر بارون وایساده و داره حرص میخوره که چرا اومده پیش یوری و اون دختره لیاقت هیچ محبتی رو نداره وخود سونگ مین هم  داره از سرما میلرزه.......... 

تقریبا یک ربع میگذره  که یوری رسیده بود خونه ولی همه اش به فکر سونگ مین بودش که بیچاره چتر هم نداره و ممکنه که مریض بشه ولی هی به خودش میگفت که امکان نداره اون حتما یه تاکسی میگیره و میره خونشون و همه اش یوری داشتش به چتر سونگ مین نگاه میکرد که یکدفعه ای سوئیچ ماشین رو برمیداره و سوار ماشینش میشه و با سرعت میره جایی که سونگ مین رو اونجا گذاشته بود و اومدش.............و بعدش میبینه سونگ مین همونجوری اونجا وایساده و حداقل جایی هم که بارون روش نریزه نرفته ،که سونگ مین سریع ماشینشو پارک میکنه و میره پیش سونگ مین و چتر روی سرش میگیره ولی سونگ مین که از سرما داشت میلرزید و خیس خالی شده بود یکدفعه ای  بیهوش میشه و خودشو روی یوری میندازه.......! 

خوب این قسمتش تمومید.......... 

امیدوارم خوشتون اومده باشه..........